Ruszają dziecięce targi online, które nigdy się nie kończą

Czy można połączyć Internet oraz nowoczesne technologie z tradycyjną formułą tragów? Mamaville.pl oraz SOHOshop.pl udowadniają, że jest to możliwe!

Organizatorzy popularnych targów dla mam Mamaville przenoszą całą imprezę do Internetu. Dzięki temu, największe wydarzenie tego typu w kraju rozpoczyna całodobową działalność przez 365 dni w roku. Od teraz wszyscy wystawcy będą mogli prezentować swoje produkty na portalu Mamaville.pl, z możliwością automatycznej sprzedaży zainteresowanym klientom – aktywnym mamom, rodzicom czy instytucjom opiekującym się dziećmi. Idea targów nie tylko zostaje zachowana, ale dzięki wirtualizacji i zastosowaniu najnowszych technologii ma możliwość dynamicznego rozwoju bez ograniczeń czasowych, przestrzennych czy lokalizacyjnych.

Mamaville.pl nie jest kolejną popularną stroną sprzedażową czy zwykłym sklepem internetowym. To zaawansowana platforma pozwalająca na prezentowanie i sprzedawanie swoich produktów wszystkim zainteresowanym wystawcom. Dzięki firmie SOHOshop.pl znanej z innowacyjnych projektów w zakresie e-commerce dla DreamAndArt.eu, Feeby.pl czy Secret-soap.com oraz z nowatorskich technologii dostarczanych takim firmom, jak Wurth, Deezee czy Furgonetka, platforma otrzymała najnowsze rozwiązania w dziedzinie funkcjonalności bazujące, m.in. na systemie PrestaShop. SOHOshop.pl zajęło się również wsparciem sprzedażowym i działaniami marketingowymi wokół marki Mamaville.pl. To prawdopodobnie pierwszy tego typu projekt w Polsce, gdzie targi obok tradycyjnych wystaw zostały całkowicie zwirtualizowane.

Przeniesienie wielostronnego modelu biznesowego do Internetu postawiło przed nami wiele wyzwań technologicznych. Dystrybucja zamówień na wielu sprzedawców, optymalizacja i automatyzacja procesów logistycznych zintegrowanych z operatorami DPD i PayU, a także złożone systemy raportowania i rozliczeń na linii operator platformy – sprzedawcy, to rozwiązania które musieliśmy sami wypracować, aby idee targów z sukcesem przenieść na grunt e-commerce 

- mówi Krzysztof Rdzeń z SOHOshop.pl

Planowaliśmy rozpoczęcie sprzedaży internetowej już w 2015 roku, jednak wymagało to znalezienia kompetentnego partnera w zakresie sprzedaży internetowej. Po długich poszukiwaniach trafiliśmy do SOHOshop. Współpracę rozpoczęliśmy wiosną 2016 roku. Po 8 miesiącach pracy możemy pochwalić się rozwiązaniem, które spełnia wszystkie nasze wygórowane oczekiwania. Otrzymaliśmy też duże wsparcie merytoryczne w zakresie sprzedaży internetowej i zamierzamy dalej wspólnie rozwijać nasz projekt. 

- mówi Agata Kacperczak z MamaVille S.C.

SOHOshop pomaga markom, producentom i dystrybutorom rozwijać nowoczesne kanały sprzedaży. Realizuje wymagające wdrożenia e-commerce, systemy B2B i platformy marketplace. Razem z wdrożeniami e-commerce dostarcza kompleksowe rozwiązania wspierające realizację strategii biznesowej, wielokanałową komunikację z użytkownikiem oraz sprzedaż online na każdym punkcie styku z klientem.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *